- Формування в учнів системи творчо інтелектуальних знань та умінь на основі проектної технології в умовах семестрово-блочно-залікового навчання.

- Використання різьби по дереву в проектній технології навчання як засобу формування естетичного смаку школярів.
- Формування життєвих компетентностей засобами проектної технології.
- Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання.
- Інноваційні методики професійного самовизначення особистості учня на уроках трудового навчання.
- Проектна діяльність як метод дослідження та вивчення скарбів культури, історії, традицій українського народу.
- Розвиток креативних якостей, як засіб успішної особистості школяра на уроках трудового навчання.
- Формування самоактуапізуючої особистості учня в процесі навчання.
- Забезпечення особистісно зорієнтованого підходу до навчально-трудової діяльності учнів.
- Формування та розвиток ключових компетентностей учнів на уроках трудового навчання засобами інтерактивних технологій.
- Інноваційний підхід у навчально-виховному процесі з метою формування в учнів творчого мислення і підготовці їх до активної, професійної, суспільної діяльності.
- Формування в учнів основ технічної творчості методами розв'язування винахідницьких задач.
- Проектування, створення та використання навчальних мультимедійних презентацій як нового методологічного засобу інтерактивного навчання на уроках технічної праці.
- Соціалізація дітей з особливими потребами на уроках трудового навчання в умовах загальноосвітнього начального закладу.
- Формування соціально-трудової компетентності учнів основної школи.
- Проектно-технологічна діяльність як засіб активізації творчості учнів.
- Формування базових та предметних компетентностей з трудового навчання шляхом використання в навчально-виховному процесі проектно-технологічної діяльності учнів та нових інформаційних технологій.
- Індивідуалізація та диференціація навчання на уроках технічної праці.
- Розвиток творчої особистості засобами інноваційних технологій навчання.
- Розвиток творчих здібностей та обдарованості особистості як результат співпраці "учень-учитель".
- Побудова індивідуальних траєкторій розвитку здібностей учнів на уроках трудового навчання.
- Роль проектно-технологічної діяльності у формуванні національної самосвідомості учнів.
- Творчий підхід до проектно-технологічної організації уроків трудового навчання.
- Виховання творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар