Завдання

Основними завданнями вчителя трудового навчання  є:- засвоєння необхідної суми знань з курсу для подальшої професійної педагогічної діяльності, проведення занять з предмету “Трудове навчання”, профорієнтаційної роботи тощо;- опанування методик конструювання одягу різного асортименту, призначення та складності;- ознайомлення з принципами моделювання, розробкою фасонів одягу класичних, оригінальних та нових форм і конструкцій;- формування необхідних професійних навичок і якостей, таких як наполегливість, охайність тощо;- виховання творчої особистості, якнайповніший розвиток її інтересів, здібностей;- опанування основ композиції костюма.

В результаті вивчення дисципліни учень повинен:Знати:

1. Анатомічну будову і особливості зовнішньої форми тіла людини;

2. Принципи і етапи побудови креслень конструкцій плечових і поясних виробів;

3. Методи технічного моделювання конструкцій одягу різного асортименту;

4. Закономірності змін конфігурацій для фігур різної тілобудови та постав;

5. Засвоїти спеціальну термінологію, знати значення основних термінів, їх вимову та написання.

6. Правила композиції.

7. Правила кольорознавства.

8. Правила гармонізації костюма.


Вміти:

1. Визначати типи будови тіла людини з урахуванням вікових, статевих та етнографічних характеристик;

2. Правильно вимірювати розмірні ознаки тіла людини, необхідні для побудови креслень та записувати їх в прийнятній формі;

3. Будувати креслення конструкцій швейних виробів в масштабі М 1:4, М 1:1.

4. Вносити фасонні особливості в креслення конструкцій, використовуючи прийоми технічного моделювання;

5. Вносити зміни в креслення конструкцій одягу з урахуванням особливостей тілобудови, типу постави, результатів примірок тощо.

6. Виготовляти та оформляти лекала деталей швейних виробів та виконувати їх градацію з урахуванням технічних вимог.

7. Будувати фігуру людини з чітко виявленими конструктивними пасами.


8. Застосовувати знання композиції в створені нових форм костюма.

9. Об’єднувати свої знання та вміння при створені будь-якої з художніх систем в творчій роботі.

“Проектування швейних виробів” є складовою компонентою професійно-практичної підготовки з шкільного предмету “Трудове навчання” освітньої галузі “Технології (Трудове навчання)”, мета якої полягає у здійсненні завдань загальноосвітньої школи з орієнтацією на культурно-історичний досвід.
Процес виготовлення одягу можна подати трьома основними етапами: моделювання – розробка, або вибір фасону моделі, конструювання – побудова креслень конструкцій одягу і нарешті, пошиття, що включає в себе різноманітні прийоми та методи повузлової обробки деталей виробу і пошиття одягу в цілому. Курс “Проектування швейних виробів” охоплюює два перших етапи виготовлення одягу.
Основна мета курсу “Проектування швейних виробів”, як навчальної дисципліни, полягає у вивченні загальних відомостей про одяг, вимог до нього, висвітленні існуючих методів моделювання та конструювання швейних виробів з урахуванням властивостей матеріалів та особливостей тілобудови людини.
Метою курсу є максимальний розвиток у студентів творчого мислення, ініціативи, виховання відчуття форм, ліній, пропорції, ритму, кольору, загальної гармонії.
Ці знання допоможуть в подальшій професіональній педагогічній діяльності майбутніх вчителів “Трудового навчання”, які покликані розвинути природній естетичний смак своїх учнів, ввести їх в світ краси, гармонії, навчити любити працю та навколишній світ.

Немає коментарів:

Дописати коментар